Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában - Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 2. rész

Ez a cikk egy fiatal nő személyes története, aki tudatában van annak, hogy egész élete során kapcsolata volt a földönkívüliekkel. Látható...


Ez a cikk egy fiatal nő személyes története, aki tudatában van annak, hogy egész élete során kapcsolata volt a földönkívüliekkel. Látható lesz, miközben a tapasztalatairól ír, hogy mennyire működtek közre élményei a geometriai és összetett művészi alkotásaiban. Valamint az is, hogy tapasztalatainak megértése hogyan változtatta meg a róluk alkotott megítélését egy pozitív és átformáló perspektívává. - Mary Rodwell

Tracey elmondja történetét

Az 1. rész (Pozitív találkozások...) folytatása:

Japán után hazajöttem, és úgy éreztem, hogy a modellkedés nem nekem való, messze túl felszínes volt. Akkorra lelkesebb lettem, ahogy mélyebben magamba, és az általam ismert valóságon túl néztem, és azt éreztem, hogy sok, korábban érzett félelmemet legyőztem. A Japánban töltött időtől a valóság egy új megértését kaptam, és már nem tagadhattam le a tapasztalataimat. Volt egy új megértésem, ráadásul ezen valóság fizikai bizonyítéka, mint a jelek a testemen (anélkül, hogy tudtam volna, hogyan kerültek oda), az órám jól működött, amíg viseltem, és így tovább. Nehéz volt megérteni ezt az egészet, valamint a sok kölcsönhatást az idegen lényekkel, és mindezek tetejében még mindig le kellett győzöm a félelmemet, hogy mások mit gondolnak rólam.

Végül úgy döntöttem, hogy elmondom a barátomnak és a családomnak, hogy mi történt velem az évek során. Az őszinteségemet hitetlenkedve fogadták, és úgy láttak, mint aki keresi a figyelmet, és hogy ez egy kísérlet a részemről, hogy elkerüljem a "valódi" világban való életet. A magyarázataim egyre reménytelenebbé váltak, így elkezdtem újra megkérdőjelezni a tapasztalataimat és a lelki egészségemet. Az elszigeteltség és a zavartság egyre elviselhetetlenebbé vált, néha arra gondoltam, hogy véget vetek az életemnek. Úgy tűnt, hogy senki sem érti meg, hogy min megyek keresztül, és őszintén azt hittem, hogy megőrültem. Elmentem egy pszichológushoz, aki azt mondta, hogy teljesen normális vagyok; csak egy kicsit hiperaktív a képzeletem. Depressziósnak, zavartnak éreztem magam, és kétségekkel tele önmagamról.

http://indavideo.hu/video/Tracey_Taylor-1

Mígnem egy könyvesboltban a kezembe akadt egy könyv a Kapcsolatról, amit mintha nekem írt volna egy szociális munkás, aki megosztotta a Földönkívüliekkel kapcsolatos tapasztalatait. Erős késztetést éreztem, hogy megvegyem, bár kevés pénzem volt. A következő néhány napban hozzá voltam ragasztva a könyvhöz, és csodálkoztam, hogy milyen sok tapasztalata egyezett az enyémmel. A remény szikrája uralkodott el bennem, a felismerés, hogy többé nem vagyok egyedül. A csodálatos egybeesés az volt, hogy találkoztam a boltban ennek a könyvnek a szerzőjével, és összehozott engem Mary Rodwellel az ACERN-nél egy találkozóra, ami megváltoztatta az életem. Megtanultam, hogyan kell megnyitni és elfogadni ezeket a tapasztalatokat, valamint megértettem, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Elmentem egy Mary által segített támogató csoporthoz, és annyira csodálatos volt számomra a saját szememmel látni, hogy mennyire "normális" volt mindenki.

A csoporttal való találkozás előtt volt egy álmom, amelyben azt mondták, hogy másoljam le a geometriai szimbólumokat, amelyeket átlátszó anyagra rajzoljak, és hogy azokat a többiek mind illesszék egymáshoz különböző elrendezésben. Legnagyobb meglepetésemre ezt tették. Elvittem a rajzokat a csoport találkozóra, és sok ember úgy érezte, hogy nagyon vonzza őket, és megmutatták, hogyan kell őket különböző módon összeilleszteni. A barátaim a csoportban azt mondták, hogy már látták ezeket korábban a tapasztalataik során. Egy másik fiatalember lerajzolta a saját szimbólumait, és néhányuk nagyon hasonló volt az enyémhez. Egy másik hölgy, aki tanulmányozta az ősi szimbólumokat és a szakrális geometriát rájuk nézett, és képes volt felismerni és értelmezni a szimbólumokat számunkra. Azt mondta, hogy néhány közülük létezett az ősi templomokban és piramisokban szerte a világon, számos közülük csillagrendszerekkel függött össze, mint például a Szíriusz, és eszembe jutott, hogy a szimbólumok az ősi kultúrák és a földönkívüli élet közötti kapcsolatot illusztrálták.


Az egyik szimbólum hasonló volt egy néhány évvel korábban megjelent gabonakörhöz. Egy kutató Franciaországban azt mondta, hogy néhány olyan volt, mint azok a tervek, amelyek Azték pramisokban találhatók. Mindezen információk áttörő hírek voltak a számomra, mivel korábban nem volt módom megerősíteni ezt, és azt hittem, hogy csak a képzeletem hozta létre. Még sohasem voltam ezeken a szent helyeken, így ez további bizonyíték volt. Szintén találkoztam egy másik hölggyel, aki mint én, úgy találta, hogy ő is folyékonyan beszél egy másik nyelven. Továbbá én is írtam egy furcsa forgatókönyvet, és ő is, ami nagyon hasonló volt!

22 éves voltam, elszenvedtem eseményeket, mint például a világűr meglátogatása egy idegen űrhajón, és idegen életformák megfigyelése, amint sebészeti eljárásokat hajtanak rajtam végre, mielőtt még képes voltam felismerni a kontakt élménnyel való kapcsolatomat. Úgy találtam, hogy nekem a hagyományos gondolkodáson túl kell keresnem. Ez egy olyan óriási léptékű utazásra kényszerített, mely örökre megváltoztatta az életemet. Mivel rájöttem, hogy egy életen át tartó kölcsönhatásban élek nem emberi lényekkel.

A kapcsolat ezekkel a Földönkívüli lényekkel része volt az életemnek, ameddig csak vissza tudok emlékezni, és a tapasztalatok, mely a legtöbb ember számára furcsa volt, nekem nem volt más, mint rutin. Gyerekként sok reggelen ébredtem kimerülve az éjszakai kölcsönhatástól a magas szürkével, egy intelligens lénnyel, akivel egyedülálló közelséget éreztem, mintha a "családom" lett volna! Egyszer, amikor egy hajó fedélzetén voltam, teljesen kényelmesen éreztem magam, sokkal kényelmesebben, mint bármiféle "földi környezetben". Ennek eredménye volt, hogy úgy éreztem, kénytelen vagyok létrehozni a sok geometriai rajzot, melyek szó szerint különböző módokon kapcsolódnak egymáshoz.

Ezek megmutatják számomra az emberiség és a földönkívüli lények közötti fontos kapcsolatot, valamint bemutatja számos földönkívüli eredetű technológia működését. A rajzok számos kéziratot is ábrázolnak, melyek a különféle kultúrák régi szövegformáihoz kapcsolódnak. Ezek azt mutatják, hogy az emberiség már abban a szakaszban van, ahol egyre jobban ráébred a nagyobb valóságra, és valódi eredetére. Ellentmondásos, de lenyűgöző információkat tartalmaznak fejlett technológiákról, mint például a csillagközi utazás és a kommunikáció. Szintén feltárják az igazságot az egyiptomi piramisokról, és ismereteket tartalmaznak elfojtott technológiákról, melyeket úgy hiszem, hogy elrejtenek a nyilvánosság elől a nem ismert földalatti kormányzati szervezetek.

A műveim az élményeimből jönnek, vagy egy ellenállhatatlan késztetésből, hogy érintsem a ceruzát a papírhoz. Amikor ez bekövetkezik, a kezem irányítását átveszi egy hatalmas "erő", és a tudatos elmémnek nem sok köze van hozzá. Még sohasem vette át az irányítást teljesen, vagy estem transzba, bár olyankor én magam egy mellékvágányra kerülök. Néha megpróbáltam "befolyásolni" amit rajzolok, de a kezem olyankor megállt, és nem tudtam befejezni a rajzot, amíg át nem adtam a tudatos irányítást. A szimbólum befejezése után általában kaptam egy bekezdést a hieroglifikus írásból, ami egyesek szerint hasonlít a hieroglifikus szövegekhez. Ez mutatja be a rajzokat, értelemzésüket és jelentésüket, amelyek szükségesek a könnyebb megértéshez és későbbi használathoz.

Az információk és rajzok azt hiszem a különböző földönkívüli lényektől jönnek, leggyakrabban olyan lényeken keresztül, akiket én "geometriai" vagy "kristályos" lényeknek neveznék, amikor látható formájukban vannak.
[post_ads_2]
Nekik különleges jellemzőik vannak, áttetszőek, mint a kristály, gyakran mutatnak arcokat az arcokon belül, melyek mozognak és folyton változnak. Ellentétben a gyakori lényekkel, melyeket a tapasztalók látnak, nincsenek nyilvánvaló végtagjaik, és erős fényt sugároznak, és a végtelen bölcsesség erőteljes jelenlétében léteznek. Minden lény a többihez csatlakozik, egy kombinált energiatesten belül létezve, melyek kiterjednek a naprendszerekre és galaxisokra ebben az egységes formában. "Nagyapa lényeknek" írhatnám le őket. Ők egy energia testületben vagy tanácsban dolgoznak, amelybe többfajta fejlett, felvilágosult faj tartozik. Ez az energia testület nyújt egy stabilizáló, kormányzó erőt az öntudat egyesített régiói fölött, vagy egy speciális fókuszon belül, vagy egy területre vonatkozóan ezen világegyetemen belül. Ez magas frekvenciákon rezonál, és amikor egyesülnek minden létezővel, akkor létrehozzák az úgynevezett "Univerzális elmét". Az elme mindenütt létezik, minden életen belül, ami végtelen információt és tudást tartalmaz. Ahogy minden ebben az univerzumban ugyanazon anyagból épül fel, különböző harmonikusokon rezonálva, ezek a lények képesek kommunikálni az összes bennünket irányító gondolattal szubatomi szinten.


Ezt téve ezek a geometriai/kristályos formájú lények az emberiség számára érthető szinten kommunikálnak, a közvetlen tudatalatti kölcsönhatás aktivizálásával. Ezt értelmezi a tudatos elme egy leegyszerűsített formában, mint a szimbolika, ahogy a geometriai rajzaimban is látható. Ezek a rajzok tükrözik az emberiség tudatát, és céljuk, hogy segítsenek nekünk, hogy megértsük a kozmikus családunkkal való kapcsolatunkat. A rajzokra való koncentrálás megmutatja a finom kristályos mértani jellemzőket, és bennük az arcokat.

A rajzokban üzenetek vannak, melyek célja, hogy a makrokozmosz természetéről kommunikáljanak. Tanulunk, hogy emlékezzünk arra, amit már tudunk, hogy új módon tekintsünk az életre és az univerzumra egy nem-lineáris spektrumban. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy kapcsolódjunk a belső bölcsességünkhöz és tudatosságunkhoz, megkerülve a lineáris tér-időt, és lehetővé teszi számunkra megtapasztalni önmagunkat, ahogy mélyen kapcsolódunk minden élethez.

Folytatás a 3. (Pozitív találkozások...) részben...

Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában - Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 1. rész
Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában - Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 2. rész
Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában - Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 3. rész
Név

3D nyomtató,50,432 Hz,1,51-es körzet,36,52-es körzet,1,5d,1,5G,1,6 órás munkanap,2,911,24,Aaron Swartz,1,Ábrahám,2,acél,5,adattárolás,11,adósság,21,Afganisztán,27,Afrika,137,agy,345,agykontroll,28,ájulás,1,Akasa-krónika,4,akkumulátor,89,alagút,1,alakváltó,1,alapjövedelem,24,Alaszka,26,Albánia,1,albínó,1,Alekszej Navalnij,3,Alex Jones,22,alga,3,Algéria,3,aligátor,1,alkímia,4,alkohol,7,állati tudatosság,42,állatvilág,597,allergia,14,álmatlanság,3,álom,55,alumínium,7,alvás,60,alvási paralízis,2,Amazonas,8,Amerika,1505,aminosav,1,amputáció,1,anarchia,1,Andrew Basiago,8,Anglia,463,angyal,11,animációs film,7,Anonymous,5,Antarktisz,92,antenna,1,antianyag,4,antibiotikum,9,antigravitáció,30,Antikrisztus,5,antioxidáns,1,Antonio Urzi,2,Anunnaki,25,anyagtudomány,97,anyaméh,3,anyatej,1,Apollo,7,arany,134,aranymetszés,2,árapály,3,arcfelismerés,8,arcolvasás,1,arcvakság,1,Argentína,35,Arisztotelész,1,árja faj,2,arkhónok,1,árnyékember,3,árnyember,3,árvíz,14,Asgardia,1,ASMR,1,ásvány,9,Asszíria,3,aszteroida,61,asztma,1,asztráltest,21,asztrológia,7,ateizmus,1,Atlantisz,39,átok,5,atombomba,95,atomenergia,83,atomok,6,átverés,1,aura,11,Ausztrália,197,Ausztria,30,autizmus,18,autó,36,autokrácia,1,avarok,2,azbeszt,1,Azerbajdzsán,3,Aztékok,29,Ázsia,48,Bábel tornya,2,babona,3,Bahama-szigetek,1,Bahrein,2,Bajkál-tó,1,baktérium,49,baleset,34,Balti-tenger,1,balzsamozás,1,Banglades,1,Bankrendszer,296,bányászat,36,barlang,41,barlangfestmény,7,barlangrajz,6,bázisugrás,1,Belgium,27,Belize,3,belső hang,7,Benedek pápa,27,bennszülött,1,bénulás,2,Bermuda-háromszög,6,beszéd,10,betegség,676,beton,1,Bhután,3,Biblia,96,Bilderberg,13,Bill Gates,19,bilokáció,1,biofegyver,1,biofoton,10,biogáz,2,biokerámia,1,biológia,2,biológiai fegyver,5,biológiai kor,2,biológiai memória,2,biológiai ritmus,5,bioprinter,2,biorobot,10,bioüzemanyag,9,blossom goodchild,6,Bob Dean,4,Bob Lazar,12,boldogság,25,Bolívia,22,bolygómérnökség,8,bor,3,Bosznia-Hercegovina,3,boszorkányság,10,Botswana,3,böjtölés,11,bölcsek köve,1,bőr,19,bőrszín,3,Brazília,83,Brbados,1,BRICS nemzetek,35,bronzkor,1,Buddha,18,buddhizmus,18,Bulgária,9,bunker,4,bűnözés,1,cannabis,83,Carl Sagan,17,Carrie Fisher,1,cenzúra,2,Ceres,1,cetfélék,1,Charlie Chaplin,1,chemtrail,14,Chile,37,chip,1,CIA,151,Ciprus,5,Costa Rica,7,cukor,20,cukorbetegség,20,csakra,7,család,1,családfakutatás,1,csapadék,2,Csecsenföld,2,Csehország,11,csend,1,Csernobil,8,csillagászat,286,csillagkapu,3,csillagkép,6,Csillaggyermek,3,csoda,8,csont,4,csontritkulás,2,Dagesztán,2,Dalai láma,12,Dánia,44,DARPA,18,Darwin,11,David Icke,12,David Wilcock,26,deepfake,6,déjà vu,1,Dél-Afrika,36,Dél-Amerika,1,Dél-Korea,42,demokrácia,7,démon,10,depresszió,30,diagnosztizálás,2,digitális pénz,78,digitális társadalom,12,diktátor,8,diktatúra,18,dimenziók,64,Dimitrij Medvegyev,2,dinoszauruszok,33,DNS,327,dogonok,1,dohányzás,18,dokumentumfilm,1089,dolmen,1,Donald Trump,121,döntés,2,drágakő,9,drón,63,druidák,1,dűne,1,Dzsibuti,2,dzsinn,1,Ebola,3,ébredés,3,Eckhart Tolle,5,Ecuador,23,édesítőszer,1,Edgar Mitchell,12,Edison,6,Edward Snowden,13,Egely György,6,egészség,794,éghajlat,174,ego,1,egyedüllét,3,Egyesült Arab Emírségek,16,Egyiptom,283,Einstein,85,ékírás,6,Eldorádó,1,elektromos áram,103,elektromos autó,143,elektromos hajó,4,elektromos impulzus,3,elektromos kerékpár,6,elektromos közlekedés,20,elektromos motor,14,elektromos repülőgép,6,elektromos roller,1,elektromos út,1,elektromos vonat,9,elektroszmog,44,élelmiszer,210,élet a halál után,159,életcél,7,elhízás,4,elme,2,elme kontroll,75,elmezavar,5,Elon Musk,55,élővilág,57,előző élet,15,elveszett nyelv,5,ember állat hibrid,5,ember idegen hibrid,29,emberáldozat,10,emberi faj,6,emberi jogok,3,emberi nyelv,38,emberi öngyulladás,2,emberi rekord,5,emberiség,216,emberkereskedelem,2,emlékezet,60,empátia,15,Enceladus,1,energia,113,energiafegyver,7,ENSZ,82,enzim,1,epilepszia,4,építészet,424,erdő,4,erdősítés,22,erdőtűz,3,ereklye,2,Erich Von Däniken,3,erkölcs,1,érrendszer,5,érzékelés,28,érzelmek,161,érzéstelenítés,1,Erzsébet királynő,5,ESA,37,esküvői ruha,1,esőerdő,20,Észak-Korea,35,északi fény,2,Északi-sark,16,Észtország,10,étel,194,Etiópia,14,Etruszkok,3,Eurázsia,6,Európa,285,Európai Űrügynökség,7,eurózóna,7,eutanázia,1,evolúció,112,évszakok,2,exobolygó,38,extrém időjárás,84,ezüst,7,fa,82,Facebook,4,fájdalom,33,fakír,1,FBI,53,FED,42,fegyver,39,fehér lyuk,1,fehérje,6,Fehéroroszország,6,fejlődés,330,fekete lyuk,52,feldolgozott étel,22,félelem,116,felemelkedés,1,fém,28,feminizmus,1,fenntartható gazdaság,16,fény,129,fényevés,1,fénygömb,5,fényjelenség,5,fénysebesség,19,fényterápia,10,fénytest,11,féregjárat,8,Ferenc Pápa,43,ferrofluid,1,fertőzés,2,fiatalság elixírje,17,film,358,filozófia,5,Finnország,37,fizika,104,fluorid,4,fóbia,5,fog,3,fogamzásgátló,1,fogyás,1,fokhagyma,2,folyadékmembrán,1,fosszília,4,fosszilis tüzelőanyag,39,fotó,74,foton,12,fotoszintézis,2,Föld,658,föld alatti város,10,földalatti bázis,44,földalatti tó,1,földcsuszamlás,3,földgáz,11,földönkívüliek,783,földrengés,95,Fönícia,1,Franciaország,200,frekvencia,34,frigyláda,1,furcsa hangok világszerte,24,fúzió,2,fúziós reaktor,26,függőség,11,Fülöp-szigetek,16,gabonakör,25,galaktikus föderáció,53,galaxis,75,gáz,22,genetika,238,génmanipuláció,19,génszerkesztés,4,geoglifa,10,George Orwell,2,geotermikus energia,4,gerinc,4,Ghána,3,giroszkóp,1,Gladio,1,gleccser,20,glifozát,5,Globális Fedezeti Számlák,2,globális felmelegedés,145,globális lehűlés,67,GMO,27,gnoszticizmus,1,gomba,28,gondolatátvitel,1,gondolatolvasás,15,gondolkodás,1,gonosz,15,gömbvillám,4,Görögország,67,grafén,11,gravitáció,39,gravitációs hullám,8,Grönland,19,Grúzia,2,Guatemala,17,Günther Wiechmann,1,gyémánt,20,gyermekfejlődés,255,gyermekmunka,2,gyógyítás,346,gyógynövény,86,gyógyszeripar,156,gyulladás,1,gyulladáscsökkentő,5,HAARP,19,háború,469,hacker,5,hadi fejlesztés,95,haj,5,hajó,2,hajóroncs,29,hajszín,4,halak,2,halál,117,halálközeli élmény,48,halhatatlanság,14,hallás,15,Halley -üstökös,1,hallucináció,16,hang,56,hangszer,1,hangterápia,6,harcművészet,11,harmadik szem,10,hatodik érzék,6,Hawaii,31,házasság,1,hazugság,4,hibernálás,8,hibrid faj,7,hidegháború,32,hidrogén,14,hidroponika,1,hieroglifa,12,higany,3,Himalája,9,hipnózis,11,hírek,1712,hírszerzés,3,hit,18,Hold,268,holdbázis,24,holdfogyatkozás,5,holdjáró,16,Hollandia,81,holografikus univerzum,29,hologram,15,Holt-tenger,4,homeopátia,1,Honduras,6,Hongkong,5,hormon,15,horpaszizom,1,Horvátország,12,humor,3,hunok,6,húrelmélet,4,hurrikán,7,húsevés,11,Húsvét-sziget,5,hüllő,21,Hüperborea,1,idegen elrablás,86,idegen lény,404,idegen technológia,302,idegsejt,10,idézet,3,idő,54,időgép,18,időhurok,1,időjárás,85,időjárás módosítás,52,időjárási fegyver,15,időkapszula,5,időkristály,1,időszámítás,2,időutazás,59,igazságszérum,1,III. Richárd,1,iker,2,ikerláng,3,ikrek,1,illat,12,illóolaj,6,illúzió,10,immunrendszer,46,immunterápia,1,implantátum,25,India,189,indián,16,indigó gyerekek,11,Indonézia,38,influenza,4,információ,11,ingyen energia,101,Inkák,17,inkarnáció,2,intelligencia,55,internet,71,intuíció,7,invázió,1,ionhajtómű,4,Irak,87,Iraki Kurdisztán,2,Irán,125,írás,7,irídium,1,Írország,20,iskola,62,ISON üstökös,1,ISS,58,Isten,172,Iszlám,7,ital,2,ITCCS,7,Izland,26,ízlelés,1,izom,1,Izrael,160,James Tyberonn,1,Japán,270,járvány,356,játék,6,jég,63,jéghegy,1,jégkorszak,22,Jemen,10,Jézus,60,jezsuita,1,jód,1,Joe Biden,32,jóga,5,jógi,2,Jordánia,15,jóslat,50,jövőbelátás,42,Jugoszlávia,2,Jupiter,37,kalóz,1,Kambodzsa,10,Kamerun,2,Kanada,129,Kanári-szigetek,3,kannibalizmus,1,káosz,2,kapcsolat,37,kapitalizmus,1,karma,8,karmikus kapcsolat,3,Kasmír,1,Katar,8,katonai technológia,123,kávé,1,Kazahsztán,6,Kazárok,1,Kelták,4,kémkedés,16,kemoterápia,6,kender,77,Kenya,10,kerámia,2,Kereszténység,92,Keshe Alapítvány,5,KGB,8,kiberháború,8,kibernetika,2,kiborg,4,kihalt faj,68,kiméra,3,Kína,630,kincs,16,kiropraktika,1,kísérlet,40,kísértet,12,kiterjesztett valóság,4,klímaváltozás,44,klónozás,21,kobold,1,Kobra,35,Kolumbia,32,kommunikáció,104,kondenzátor,1,Kongó,2,konkréció,1,koponya módosítás,1,korall,8,Koszovó,2,kőkör,1,könyv,618,környezetszennyezés,242,környezetvédelem,200,Közép-Amerika,4,középkor,2,közlekedés,268,közösség,4,kráter,11,kreativitás,10,kreditrendszer,1,Kréta,1,Krím,4,kriogenika,1,kriptid,1,kriptovaluta,45,kristály,37,kristály gyerekek,9,kristálykoponya,6,kromoszóma,9,Kuba,9,kultúra,26,Kung-fu,1,kungfu,1,kutatás,79,Kuvait,8,kvantumfizika,161,kvazár,2,labirintus,2,Laosz,3,lapos Föld,4,látás,51,láthatatlanság,4,látomás,5,Laura Eisenhower,13,láva,3,láz,1,lebegésterápia,1,LED,8,léggömb,4,léghajó,6,légkör,25,légzés,13,lélek,123,lélekcsoport,2,lélektárs,1,lélekvándorlás,12,lelki fejlődés,421,Lemúria,3,Lengyelország,57,létezés,8,Lettország,1,levegő,69,levitáció,7,lézer,54,Li-Fi,1,Libanon,13,Líbia,22,lítium,1,Litvánia,1,Livánia,1,Lukács Béla,1,Luxemburg,5,Madagaszkár,1,madár,23,magány,13,mágia,8,mágnes,2,mágneses mező,82,mágneses portál,1,mágus,1,Magyarország,174,magyarság eredete,9,Maja leletek,50,maja naptár,5,májbetegség,2,majom,1,Malajzia,12,Mali,1,Málta,5,mamut,10,Mandela effektus,4,manipuláció,12,manó,1,Marokkó,3,Mars,216,Mars Curiosity,21,Marshall-szigetek,2,marsjáró,19,masszázs,1,matematika,18,mátrix,10,Matthew Ward,4,Mauritánia,1,Mauritius,3,meddőség,1,média,75,meditáció,131,médium,4,megalit,37,megfigyelés,40,megnyúlt koponyák,20,megtermékenyítés,7,megújuló energia,161,megvilágosodás,15,méhek,12,memória,63,menedék,2,mentális betegség,42,mennyország,57,méregtelenítés,7,mérés,3,mérgezés,35,Merkúr,14,messiás,2,mesterséges anyaméh,2,mesterséges intelligencia,228,metaanyag,2,meteor,67,meteor Kuba,2,meteor oroszországban,5,Mexikó,143,mezoamerika,8,Mezopotámia,12,Mianmar,2,mike quinsey,10,mikroba,3,mikrohullám,4,Minósz,1,mitológia,4,mítosz,6,mkultra,17,Mongólia,4,Monsanto,27,Mooji,10,morgellon,2,multiverzum,26,múmia,92,munka,30,mutáció,12,műanyag,95,műhold,97,műtét,5,művészet,208,nagylábú,7,Namíbia,1,nanotechnológia,38,Nap,255,napciklus,6,napelem,53,napenergia,164,napfény,106,napfogyatkozás,11,napfolt,11,napkitörés,10,Naprendszer,201,napszél,19,naptár,1,NASA,393,NATO,65,Nazca-kultúra,2,Nazca-vonalak,15,Nefilim,5,nehézfém,6,Neil Keenan,3,nemesfém,13,Németország,348,nemiség,3,Nepál,8,Neptunusz,13,népvándorlás,5,NESARA,3,neuron,5,neutrínó,1,nevetés,2,Niels Bohr,1,Nigéria,10,Nissan,1,nitrogén,1,Norvégia,50,Nostradamus,11,növények,276,növényvédőszer,41,NSA,28,nukleáris energia,58,nullponti energia,1,nyersétel,14,nyomtató,3,Obama,51,obeliszk,1,obszervatórium,5,óceán,86,okkultizmus,5,okostelefon,41,oktatás,64,olaj,62,olajfüggőség,31,Olaszország,196,Olmékok,5,oltás,178,Omán,3,omniverzum,1,online tv,5,OPPT,4,optikai csalódás,1,orákulum,1,organikus,1,orgon energia,3,óriások,27,Orionidák,1,Oroszország,751,oxigén terápia,1,ózonréteg,5,önbecsülés,3,önellátás,1,önismeret,317,önkényuralom,2,önvezető autó,32,önvezető motor,1,őrangyal,1,ördög,8,ördögűzés,8,öregedés,66,Örményország,5,örök élet,9,örök fiatalság,20,öröklés,1,öröklődés,31,ősi civilizációk,448,ősi gyógyítók,5,ősi szöveg,71,ősi technológia,189,ősi viselet,2,őslakos,20,ősrobbanás,22,őssejt,23,összeesküvés-elmélet,1,ötvözet,1,özönvíz,8,Pakisztán,16,Palesztina,26,Panama,5,Pangea,1,pánpszichizmus,3,pánspermia,2,papír,6,Pápua Új-Guinea,6,paradoxon,1,Paraguay,1,paranormális,111,parazita,1,pareidolia,1,párhuzamos univerzum,34,Paul T. Hellyer,4,Pentagon,78,pénz,419,permafroszt,1,Peru,95,perzsák,2,Phobos,3,pihenés,1,piramis,123,platina,4,plazma,10,Plejádok,4,Plútó,3,pokol,10,polgárháború,2,Polinézia,3,politika,2,poltergeist,3,pólusváltás,14,Popper Péter,1,porördög,1,portál,1,Portugália,23,prekogníció,4,prófécia,32,propaganda,10,protézis,1,Proxima Centauri,2,pszichiátria,8,pszichikai erő,14,pszichokinézis,7,pszichológia,67,Puerto Rico,10,pulzár,1,rabszolgaság,9,radioaktív,10,rákbetegség,158,rakéta,1,reaktor,2,régészet,935,reiki,1,reinkarnáció,35,rejtélyek,685,rémálom,1,rendőrállam,75,replikátor,1,reptilián,17,repülés,222,repülő autó,6,repülő humanoid,2,rezgés,18,robot,28,robotok,151,ródium,1,Római Birodalom,81,Románia,18,Roswell,39,rovarok,3,rovarölő,8,rovásírás,4,röntgenlátás,1,Rudolf Steiner,1,Rúmí,1,rúnaírás,2,Rupert Sheldrake,1,Russell Brand,1,ruténium,1,Sabrina Pasterski,1,Salamon király,2,Salvador,3,sámánok,10,sárkányok,2,sarki fény,12,Sátán,16,sav,1,schumnann frekvencia,6,sci-fi,216,sellő,7,shaolin,1,sheldan nidle,13,shelley young,1,Shogun Amona,1,sírkamrák,8,sivatag,48,Skandinávia,1,skizofrénia,3,Skócia,21,smaragd,1,só,21,sors,2,sótalanítás,9,sötét anyag,17,sötét energia,4,Spanyolország,107,spiritualitás,372,sport,39,Srí Lanka,3,Star Trek,13,Star Wars,8,Stephen Bassett,5,Stephen Hawking,16,Steve Quayle,1,Stonehenge,12,stressz,44,sugárzás,58,sumérok,14,suttogás,1,suzanne lie,2,Svájc,59,Svédország,67,szabad akarat,7,szabadkőműves,1,szabadság,8,szag,12,szaglás,4,számítástechnika,175,számmisztika,1,szamuráj,2,szaporodás,6,szarkofág,12,Szaturnusz,33,Szaúd-Arábia,69,szavak,1,szegénység,14,szekta,5,Szelei Magdolna,6,szélenergia,61,szellem,11,szellemek,86,szellemváros,1,szem,58,szembetegség,25,személyiség,1,személyiségteszt,9,személyiségzavar,1,szén,1,szén-dioxid,18,szent geometria,1,Szerbia,12,szerelem,12,szeretet,58,szerotonin,1,szertartás,2,szerv implantátum,9,szerzetes,1,szfinx,10,sziámi iker,1,sziámi ikrek,2,Szibéria,56,Szicília,3,sziget,4,sziklarajz,11,szimbiózis,1,Szingapúr,25,szinkronicitás,5,színlátás,2,színpszichológia,2,színterápia,2,szintetikus üzemanyag,11,Szíria,187,szív,56,szkíták,9,Szlovákia,3,Szlovénia,4,szoftver,2,Szomália,2,szorongás,17,Szovjetunió,88,szökőár,12,Szudán,7,szuperkontinens,10,szupernóva,6,szülés,10,születés,41,Tádzsikisztán,1,Tajvan,17,találmány,42,táltos,1,tanítások,38,tanulás,57,Tanzánia,3,táplálkozás,97,tarot,1,társadalom,146,távolbalátás,31,technológia,1328,tej,5,tektonikus lemez,4,telekinézis,4,telepátia,49,teleportálás,15,teleszkóp,37,telomer,9,temetkezés,2,tengeralattjáró,24,tengervíz,244,teremtés,42,terhesség,4,téridő,19,térkép,6,térmeghajtás,2,természet,462,természetfeletti,59,természetvédelem,61,terraformálás,1,terrorcsoport,12,tervezett elavulás,2,Tesla,97,testbeszéd,1,testelhagyás,6,testen kívüli élmény,19,testhőmérséklet,4,testmódosítás,4,testmozgás,12,testsúly,1,tetoválás,6,Thaiföld,20,Tibet,22,Timbuktu,1,Titán,1,titkos tanítások,2,titkos társaságok,265,titkos űrprogram,134,tó,1,tobozmirigy,9,Toltékok,2,Tonga,1,torinói lepel,2,tornádó,9,torpedó,1,tömegmédia,65,Törökország,121,történelem,1174,törzs,1,transzhumanizmus,9,transzplantáció,1,Trianon,4,tudat,114,tudatalatti,79,tudatmódosítás,20,tudatos álom,28,tudatosság,782,tudomány,1197,túlnépesedés,9,túlvilág,144,Tunézia,1,tüdőbetegség,20,tündérek,1,Türkmenisztán,2,tűz,5,tűzönjárás,1,ufo,885,UFO felfedés,102,UFO vadászok,7,ufo-afrika,4,ufo-amerika,399,ufo-ausztrália,7,ufo-ázsia,29,ufo-budapest,1,ufo-cikkek,2,ufo-egyéb,20,ufo-európa,113,ufo-fotók,9,ufo-magyar,6,ufo-oroszország,20,Uganda,1,új,10859,új pénzügyi rendszer,174,Új-Zéland,37,újrahasznosítás,65,Ukrajna,87,ultrahang,9,Univerzum,253,Uránusz,11,Uri Geller,1,Uriel,1,Uruguay,5,uso,9,utazás,7,űrállomás,43,űrbányászat,3,Üreges Föld,28,űrfegyver,5,űrháború,12,űrhaderő,2,űrkutatás,660,űrlift,2,űrsikló,2,űrszemét,10,űrtechnológia,234,űrutazás,163,űrverseny,10,üstökös,20,üveg,14,üzenetek,63,vakcina,180,vakság,4,választás,2,Valiant Thor,1,vallás,258,valóság,46,vámpír,4,Vatikán,95,vécé,1,vécépapír,2,vegetáriánus,12,végítélet,3,Végjáték,26,végtelen,1,vegyi anyag,68,vegyi fegyver,13,véletlen,1,Venezuela,43,Vénusz,29,vér,41,vércsoport,5,vertikális gazdálkodás,2,veszélyeztetett faj,7,vezeték nélküli áram,2,videó,9659,videojáték,17,Vietnam,18,viking,16,Világgazdasági Fórum,11,világítás,1,világkormány,2,világvége,15,villám,28,virtuális valóság,14,vírus,241,vitamin,20,víz,367,vízenergia,13,vízesés,1,víznyelő,13,Vlagyimir Putyin,26,vonat,9,vulkán,11,vulkánkitörés,87,Wi-Fi,16,WikiLeaks,33,x-akták,21,zaj,5,Zambia,1,zene,60,zeneipar,4,Zimbabwe,4,Zsidóság,24,
ltr
item
Új Világtudat | Az Élet Más Szemmel: Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában - Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 2. rész
Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában - Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 2. rész
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj4tQGcE6mEudWB_S7SOTR0dJlM9ihGdzikhblfjAkmo3mDlmxyR7q9p5P8t0nNP0SjqNi952l3mPifmh5W6jJDgkbbu37vYFQhBeA2vHjnLdPPNeEsjFsCJtIPzn-04vLWORegTlxY6H8/s640/tracey-taylor+f%C3%B6ld%C3%B6nk%C3%ADv%C3%BCliek+ember+hibrid+dns+spiritu%C3%A1lis-spiritualit%C3%A1s-k%C3%ADs%C3%A9rlet-%C3%BAj+vil%C3%A1gtudat.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj4tQGcE6mEudWB_S7SOTR0dJlM9ihGdzikhblfjAkmo3mDlmxyR7q9p5P8t0nNP0SjqNi952l3mPifmh5W6jJDgkbbu37vYFQhBeA2vHjnLdPPNeEsjFsCJtIPzn-04vLWORegTlxY6H8/s72-c/tracey-taylor+f%C3%B6ld%C3%B6nk%C3%ADv%C3%BCliek+ember+hibrid+dns+spiritu%C3%A1lis-spiritualit%C3%A1s-k%C3%ADs%C3%A9rlet-%C3%BAj+vil%C3%A1gtudat.jpg
Új Világtudat | Az Élet Más Szemmel
https://ujvilagtudat.blogspot.com/2013/11/pozitiv-talalkozasok-foldonkivuli.html
https://ujvilagtudat.blogspot.com/
https://ujvilagtudat.blogspot.com/
https://ujvilagtudat.blogspot.com/2013/11/pozitiv-talalkozasok-foldonkivuli.html
true
6773355663696938213
UTF-8
Loaded All Posts Nincs ilyen bejegyzés MEGNÉZEM Tovább Válasz Válasz elvetése Törlés By Kezdőlap OLDALAK BEJEGYZÉSEK Mindet megnézem TOVÁBBI CIKKEK CÍMKE ARCHÍV KERESÉS MINDEN BEJEGYZÉS Nincs ilyen bejegyzés Vissza a kezdőlapra Vasárnap Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vas Hét Ke Sze Csüt Pén Szo Január Február Marcius Aprilis Május Június Július Augusztus Szeptember Október November December Jan Feb Már Ápr Máj Jún Júl Aug Szep Okt Nov Dec éppen most 1 perce $$1$$ perce 1 órával ezelőtt $$1$$ órával ezelőtt Tegnap $$1$$ nappal ezelőtt $$1$$ héttel ezelőtt több mint 5 hete Követők Követés THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy